Rail Rescue: Puzzle Lines - Complete Edition
Twoi przyjaciele są rozproszeni po całym mieście, a sieć kolejowa jest w kawałkach! Rysuj kolorowe tory, łącz linie kolejowe na nowo i prowadź pociągi z powrotem do ich stacji, aby odnaleźć zaginionych znajomych i sprowadzić wszystkich do domu. Z każdą akcją ratunkową twoje rodzinne miasto powoli wraca do życia, ale łamigłówki stają się coraz trudniejsze. Tunele, skrzyżowania i sprytne przeszkody wystawią na próbę twoją logikę i kreatywność, gdy będziesz wyznaczać nowe trasy, rozwiązywać wymagające zagadki i przywracać porządek na torach. Cechy: - Ponad 1000 ręcznie przygotowanych łamigłówek logicznych! - 120 ekstra dużych poziomów pełnych wyzwań! - Podchwytliwe mechaniki, takie jak bramki, skrzyżowania i przeszkody. - Wiele rozwiązań nagradzających kreatywne myślenie! - Opcjonalne podpowiedzi pomagające przejść trudniejsze poziomy. - Piękne, tętniące życiem miasto czekające na odbudowę! Ciuch ciuch! Następna stacja to niekończąca się zabawa!