Raging Justice
Raging Justice to epickich rozmiarów klasyczna gra beat 'em up, przerzucająca brutalny klimat gatunku w XXI wiek. Miasto pogrążyło się w chaosie. Korupcja i wskaźniki przestępczości sięgają zenitu, bandyci na każdym kroku sieją spustoszenie… Twoim zadaniem jest zaprowadzenie porządku na niebezpiecznych ulicach za pomocą pięści i kopniaków. Charakterystyka: Bezwzględna walka: Nie miej żadnej litości dla bezwzględnych przestępców w dzikich side-scrollowych walkach! W klasycznym stylu wywalcz sobie drogę przez napakowaną adrenaliną jatkę 2D! Nakazy aresztowania: Wybierz, czy działasz zgodnie z zasadami – ogłuszając i aresztując przeciwników, jednocześnie zdobywając zdrowie i wypełniając wyzwania poziomu – czy weźmiesz sprawiedliwość we własne ręce, przywracając porządek w bezpardonowym stylu z pełnym uzbrojeniem. Gdy otoczą cię hordy brutali, będziesz grać złego czy dobrego glinę? Tylko uważaj. Czyny mają konsekwencje… Broń: Korzystaj z niesamowitej liczby różnych broni i siej absolutne zniszczenie! Stołkiem barowym zakończ bijatykę w knajpie, nożem przesiewaj uliczki, a kosiarką skoś mafiosów! Sprawiedliwość jeszcze nigdy tak dobrze nie smakowała. Lokalny tryb kooperacji: W pojedynkę rozprawiaj się z przestępczym półświatkiem lub wybierz partnera do pomocy w kooperacyjnej masakrze! Gdy uwolnisz swoją wściekłość, nic nie powstrzyma totalnego zniszczenia… Tylko pamiętaj, żeby trafiać cel – albo staniesz się ofiarą anarchii… lub bratobójczego ognia! Światowy ranking: Zapomnij o gierkach w dobrego i złego gliniarza. Wyjdź z cienia i pokaż wszystkim, kto tu rządzi! Ciśnienie rośnie – tak jak i punktacja. Czy dasz radę udowodnić, kto tu jest najlepszy?