RAGE 2: 4500 RAGE Coins
Kup 4500 monet RAGE, waluty pozwalającej kupić w RAGE 2 elementy kosmetyczne, sprzęt i inną zawartość. Odwiedź sklep w grze RAGE 2, aby zobaczyć wszystko, co jest dostępne.