RAGE 2: 2500 RAGE Coins (PC)
Kup 2500 monet RAGE, waluty pozwalającej kupić w RAGE 2 elementy kosmetyczne, sprzęt i inną zawartość. Odwiedź sklep w grze RAGE 2, aby zobaczyć wszystko, co jest dostępne.