Radon Break
Radon Break to klasyczna gra w stylu Brick Breaker. Rozbijaj cegły za pomocą piłki. Zdobądź takie elementy, jak prędkość, rozdzielacz kulek i zmiana rozmiaru wiosła, aby uczynić grę bardziej wymagającą. Niektóre promocje, takie jak pistolet, kula mocy lub ściana bloku, pomagają ci podczas gry. Radon Blast jest pełen losowo posortowanych etapów. Skacz z etapu na etap, zbieraj bonusy, aby uzyskać lepszy wyższy wynik.