Racing the Gods - Beyond Horizons
Najbardziej epicki wyścig wszech czasów już wkrótce. Zostałeś wybrany jako jeden z kierowców reprezentujących Ziemię. To wyścig życia i śmierci, ponieważ przetrwają tylko najszybsi. Czy masz to, czego potrzeba? Czeka Cię ostateczny turniej wyścigowy poza czasem i przestrzenią! Bogowie naszej galaktyki otworzyli bramy swoich siedlisk. Zapraszają jednego kierowcę z każdej planety, aby zaprezentował swoje umiejętności wyścigowe w całkowicie nieograniczonym świecie zachwycającym pięknem, ekstremalnymi kontrastami i zapierającymi dech w piersiach konstrukcjami. Ale jest wiele do stracenia: przegrywające planety zostaną wyeliminowane. Ścigaj się w tętniącym życiem i ciągle ewoluującym świecie wykraczającym poza wyobraźnię Turniej obejmuje 27 tras w świecie wykraczającym poza naszą wyobraźnię. Nie przypomina niczego, co kiedykolwiek widziałeś, i zamieszkują go tylko tytani - gigantyczne stworzenia, które zostały uznane za godne pozostania w królestwie bogów. Wyścigi nigdy nie były tak epickie!