Racing Heroes Car Pack
Rozbuduj flotę z drugim zestawem DLC sezonu 2! Raven: Czysta moc tego przedstawiciela amerykańskich muscle-carów z lat 80 sprawi, że zmieciesz przeciwników z toru! Stellar: Ten legendarny rajdowy pocisk radzi sobie zarówno na krętych trasach szutrowych, jak i na asfalcie. Speedie: Ten zadziorny, mały samochodzik potrafi powalić większych od siebie i zawsze przechytrzy przeciwników! Ten zestaw DLC wchodzi również w skład karnetu 2 sezonu.