Quisisana
Jest burza, a ty stoisz przed starą willą, spowitą ciemnością. Pełnia księżyca świeci na niebie, dom wydaje się opuszczony, ale coś zmusza cię, żebyś wszedł. Gdy tylko przekroczysz próg, od razu czujesz, że coś jest nie tak. Nienaturalna cisza wypełnia powietrze, zimne i ciężkie. Nie pamiętasz, jak się tu znalazłeś, ale jedno jest pewne: nie jesteś sam. Coś porusza się w cieniu… i cię obserwuje. Musisz zbadać willę, poszukać wskazówek i rozwiązać zagadki, aby zrozumieć, co się dzieje, a co najważniejsze, znaleźć wyjście. Ale uważaj: obecność nawiedzająca to miejsce nie pozwoli ci tak łatwo odejść. Czy przetrwasz i odkryjesz prawdę?