Quest Hunter: Strangewood
Strangewood to dodatek fabularny do Quest Hunter. Odkrywaj nowe lokacje, walcz z nowymi wrogami, rozwiązuj zagadki z nową mechaniką. Zwiększaj nowe umiejętności i zdobywaj nową broń i sprzęt. Graj samodzielnie lub wraz ze starymi i nowymi znajomymi! W zachodnich lasach dzieje się coś dziwnego. Ogromna chmura niebieskiej mgły pochłania wszystko dookoła. To, co kiedyś było wspaniałym lasem, drastycznie się zmienia. Nawet bandyci unikają tych miejsc. Najwyższy czas, aby Bohater odwiedził te ziemie i naprawił wszystko!