Quantum Storm
Komputer kwantowy stał się samoświadomy! Zniszcz jego bibliotekę obrazów, zanim nauczy się wystarczająco dużo, by przejąć władzę nad światem... Gra zręcznościowa w stylu Breakout z 300 poziomami retro przygotowanymi przez Clive'a Townsenda, słynnego projektanta gier 8-bitowych.