Quantum Replica
Jest rok 2084, a świat poddał się bezwzględnemu sojuszowi korporacyjnemu znanemu jako Syndykat. Pod migającymi neonami niekończącej się metropolii obywatele żyją w strachu przed armią najemników i ich bezimiennymi panami. W tym miejscu głęboko kryją się gorzkie tajemnice. Tajemnice, które trzeba odkryć. Grasz jako „Alfa”, stróż prawa bez wspomnień z przeszłości. – Ultraszybka skradanka przygodowa, łącząca klasyczne podchody i działania szpiegowskie w stylu Metal Gear z neonową, zakrzywiającą czas akcją cyberpunkową! Atakuj błyskawicznie z cienia i manipuluj czasem, aby pokonać wrogów i uniknąć przy tym wykrycia. – Zagraj jako „Alpha”, ścigany zbieg, który nie pamięta swojej przeszłości. Twoim zadaniem jest infiltracja tajnej organizacji rządowej w celu odzyskania wspomnień i wywołania w mieście buntu przeciwko opresji ze strony państwa. – Zbadaj cyberpunkowy świat, szukając informacji na temat swojej przeszłości. Odblokuj szereg broni, gadżetów i zdolności, które pomogą ci zapobiec wykryciu, pokonać zabezpieczenia i poradzić sobie z coraz bardziej wymagającymi wrogami. – Gra składa się z 5 różnych dzielnic, z których każda ma swoje inne środowisko i wyzwania. Od surowych ulic i dachów patrolowanych przez policję stanową po zaawansowane technologicznie placówki ze ścisłą ochroną – aby pozostać o krok przed wrogiem, potrzebne ci będą refleks i spryt. – Zmierz się w każdej dzielnicy z wrogami i trudnymi bossami. Dzięki elastycznemu arsenałowi gadżetów i zdolności do zaginania czasu możesz znaleźć własny sposób na ich pokonanie. – Quantum Replica przedstawia dystopijną wizję przyszłości z ciemnymi ulicami państwa totalitarnego, ale świat ten jest nakrapiany stylowymi neonowymi efektami wizualnymi, które doskonale pasują do szybkiej i pełnej akcji skradanki.