Quadroids
GRA Załóż pelerynę Roboctopusa, złego władcy robotów i podbij galaktykę ze swoją armią sługusów, Quadroids. Quadroids to najlepsza gra strategiczno-platformowa dla jednego gracza. Kontrolowanie galaktyki wymaga doskonałych umiejętności psychomotorycznych! Za pomocą 2 oczu i 2 rąk gracze będą musieli kontrolować i koordynować niepowstrzymane Quadroidy biegnące na 4 różne ekrany w tym samym czasie. Quadroids to doskonałe wyzwanie koordynacyjne i zręcznościowe dla wymagających graczy. WYZWANIE Będziesz musiał pokonać ponad 100 bezlitosnych, pełnych niebezpieczeństw poziomów, koordynując swoje stworki jednocześnie na czterech ekranach. JEDNOCZEŚNIE... tak. Quadroids to satysfakcjonująca gra strategiczno-platformowa dla inteligentnych graczy, którzy lubią wyzwania. CO ZNAJDZIESZ: -Kontroluj i koordynuj 4 ekrany jednocześnie. -Pokonaj wszystkie przeszkody - opanuj ponad 100 poziomów wypełnionych kwasowymi kąpielami, złośliwymi kolcami, laserami i niezliczonymi innymi pułapkami. -Droidy też umierają: poświęć swoje Quadroidy, aby robić postępy - Pamiętaj, że nawet jeśli twoje postacie zginą straszną śmiercią, nadal mogą ci pomóc w twoim zadaniu! Każde ciało to platformowa okazja... -Doskonal swoje umiejętności, pokonuj najwyższe wyzwania, przechodząc każdy poziom z doskonałym wynikiem i wspinaj się na szczyt tabeli liderów.