Puyo Puyo Champions
Czy zostaniesz następnym mistrzem Puyo Puyo? Zabawna, dynamiczna i dająca okazję do rywalizacji gra logiczna! Łatwe w nauce, trudne w opanowaniu! Zanurz się w dynamicznej grze logicznej Puyo Puyo Champions, w której można rywalizować towarzysko, jak i brać udział w poważnych turniejach. Wyzwij swoją rodzinę i znajomych do walki w lokalnym trybie wieloosobowym lub rywalizuj z graczami z całego świata w sieciowych rozgrywkach. Stworzona z myślą o osobach w każdym wieku, ta klasyczna gra logiczna nadzwyczajnie skupia się na rywalizacji.