Putty Squad
Putty Squad to czystej krwi rozgrywka w stylu retro powołana do życia z myślą o współczesnych graczach. Bohaterski Putty, potrafi się napompować, zmieniać kształty, rozciągać i przywalić przeciwnikom, napotkanym podczas ratowania uwięzionych przyjaciół. Putty Squad to urocza i wciągająca przygoda, która przetestuje twoje zręczność i wyobraźnię na przepięknie zaprojektowanych poziomach.