Punch Monkey Revenge
Zabrali mu zabawkę. Zabrali niewłaściwą małpkę. Miał to być pierwszy dzień szkoły. Nowy plecak. Kanapka z masłem orzechowym. I jedyna rzecz, która liczyła się na świecie — Pan Banan, pluszowy najlepszy przyjaciel, który był przy nim od zawsze. A potem łobuzy go dopadli. PUNCH MONKEY REVENGE to stylowa, przygodowa gra akcji w zwolnionym tempie, w której jeden zdeterminowany mały naczelny wyrusza, by uratować swoją ulubioną zabawkę przed najtwardszymi dzieciakami w szkole. Zainspirowana kinową akcją klasycznych filmów — ale podana z kreskówkowym zacięciem, komediowym chaosem i absolutnie bez luzów. Zwolnij czas w powietrzu, aby wykonać unik, nurkowanie i wykonać idealny ruch powrotny. Łącz szybkie kombinacje ciosów, kopnięć, obrotów i przewrotów. Zbieraj wszystko, od proc i bananowych pistoletów, przez tace na lunch, po piłki do zbijaka, skacząc po każdej klasie, korytarzu i placu zabaw w poszukiwaniu Pana Banana. Każdy ruch to popis. Każda walka to historia. Każdy korytarz prowadzi bliżej domu. Punch Monkey idzie po swoją zabawkę!