PUCKOFF: RELOADED
PUCKOFF: RELOADED to najnowsza i najlepsza odsłona (nie)sławnej gry PUCKOFF, dostępnej wcześniej wyłącznie na komputery osobiste. Wejdź do świata hokeja bez zasad jako kompletny nowicjusz; szlifuj swoje umiejętności i kształtuj charakter, by ostatecznie zmierzyć się z legendarnym postrachem lodowisk – Dominatorem. Zbuduj drużynę złożoną z zapomnianych gwiazd i żywych legend, poznaj różnorodne style gry i pokonaj całą plejadę barwnych postaci z całego świata. Połącz siły z wiecznie pogodną Sarah, Eddiem – najlepszym bramkarzem amatorskiej ligi piwnej – oraz zrzędliwym Trenerem, który widział już wszystko. Chwytaj więc za łyżwy i ruszaj do gry w PUCKOFF!