Public Enemy Suit
Przebranie Wróg Publiczny pozwala słynnemu zabójcy ubrać się w stylowy garnitur gangsterski. To przebranie jest też dostępne jako część zestawu Wroga Publicznego, który jest elementem kolekcji Garnitury i Broń.