PUBG - Pakiet startowy
Ten specjalny pakiet do jednorazowego zakupu zawiera rozmaite przedmioty w doskonałej cenie! Wszystko, czego potrzeba do rozpoczęcia gry w Battlegrounds! Zawartość pakietu: - 3 skórki strojów - 500 G-Coin w bonusie - 10 000 BP - 50 kuponów na kontrabandę *W chwili zakupu bonusowe G-Coin są dodawane do twojego konta, a skrzynkę z przedmiotami można otworzyć na karcie Personalizacja. *Ten pakiet można kupić tylko raz na danym koncie. *Bonusowe G-Coin będą dostępne przez 5 lat po otrzymaniu.