Psyvariar 3
FABUŁA PSYVARIAR 3 Akcja Psyvariar 3 rozgrywa się wiele lat po wydarzeniach, które miały miejsce w Psyvariar 2. Po upadku ETA frakcja Psyvariar ogłosiła, że Ziemia jest zbyt cenna, aby jej się wyrzec. Obiecano ją odzyskać i ponownie skolonizować z pomocą sztucznej inteligencji GUIS, która odradza się z popiołów, aby kontynuować swoją pierwotną misję. Mijają dziesięciolecia. Kolonia na Ziemi rozkwita. I nagle… sygnał. Obcy sygnał. Nieznany. Po wykryciu cząsteczek Gluonów strach szerzy się jak ogień. Niebo ciemnieje od grozy, a Ziemia znów znajduje się w stanie oblężenia. Nastał czas nowego pokolenia Psyvariar, aby powstać… i ocalić ludzkość. CHARAKTERYSTYKA - Siedem grywalnych postaci z unikalnymi typami strzału, unikaniem pocisków, bombardowaniem i punktacją - Postać gościnna: w pełni grywalna Cotton z serii „Cotton”, wyposażona we własny statek i umiejętności - Udoskonalony system „buzz”, który umiejętne unikanie pocisków nagradza wyższą punktacją i seriami osłon - Mechanika obrotu została zaktualizowana na potrzeby nowoczesnych kontrolerów, zachowując jednocześnie charakterystyczny pierwotny charakter i zapewniając dodatkową korzyść oraz płynne manewrowanie - System neutrino i osłon zapewnia dostęp do osłon, przyspieszeń i rozszerzonego uzbrojenia w zamian za skuteczne strzelanie i unikanie pocisków - Odmiany bomb strategicznych, wśród których znajduje się uzbrojenie krótkiego i dalekiego zasięgu ze zróżnicowanymi efektami w zależności od postaci - Duża liczba trybów rozgrywki: Arcade, Arrange, Mission (49 krótkich wyzwań), Caravan, Endless oraz Practice - Mechanizm dynamicznego wyboru poziomu trudności, który na podstawie dokonań gracza odblokowuje trudniejsze szlaki i starcia ze specjalnymi bossami - Siedem oddzielnych obszarów i bossowie ze zróżnicowanymi wzorcami ataku w zależności od poziomu trudności - Doskonała arkadowa rozgrywka zapewniająca intensywne emocje i nagradzająca graczy za podejmowanie ryzyka, z czego słyną gry z tej serii - Estetyka neo retro w 3D, inspirowana wczesnymi grami z serii Psyvariar WIĘCEJ O SERII PSYVARIAR Gra Psvyariar, mająca swój początek w 2000 roku wraz z premierą Psyvariar: Medium Unit na japońskie konsole, przez lata zdobyła znaczące grono fanów. Psyvariar 3 to wyczekiwana kontynuacja tej popularnej serii pionowych strzelanek. Gra została zaprojektowana z wielkim szacunkiem wobec serii przez prawdziwych miłośników gatunku. Psyvariar 3 jest wynikiem współpracy pomiędzy Banana Bytes (Sophstar), Red Art Games i Red Art Studios i otrzymała aprobatę SUCCESS, firmy posiadającej prawa własności intelektualnej do tytułu. Rozgrywka, oparta na będącej elementem rozpoznawczym serii mechanice „buzz”, wprowadza nowe postacie, dopracowane sterowanie oraz szereg trybów. Do dyspozycji gracza jest siedmiu oddzielnych pilotów o odmiennych zdolnościach i systemach punktacji. Gra pozostaje również wierna swoim arkadowym korzeniom, zapewniając jednocześnie większą regrywalność oraz przystępność dla współczesnych użytkowników.