Psychonauts 2 Decoration Pack
Pakiet ozdób Psychonauts 2 Decoration Pack otwiera psychoportal do czasów tajemnicy, intrygi i pasjonujących/niebezpiecznych staży w Motherlobie. Ten jedyny w swoim rodzaju zestaw popisowych elementów zawiera zwieńczenie w formie psychonautycznych gogli, dwa emanujące wartką akcją uchwyty, jeden dziobek à la peryskop z hełmu Raza, trzy wykręcające mózg szkliwa, czarujący i bohaterski akcent nawiązujący do największego na świecie (młodszego) psychonauty i niesamowitą kolekcję dwunastu nowych nalepek.