Psycho pakiet
Spójrz na Pandorę oczami złowrogiego Kriega, psycho bandyty, który jest zupełnie nową postacią i szóstą grywalną klasą w Borderlands 2. Walczyłeś już z nimi, a teraz możesz wykorzystać ich niszczycielską moc w służbie vault hunterów. Ciachaj, siekaj, podpalaj się i wysadzaj wszystko w powietrze. Niebezpieczeństwo jeszcze nigdy nie przynosiło tyle satysfakcji... i nie było tak zabawne!