PSI Patrol: Grand Prix - Arena pieskowych przysmaków
W grze PSI Patrol: Grand Prix nadszedł czas wspólnej zabawy, do której możesz zaprosić do trzech swoich znajomych! Zwiększ obroty i baw się fanPSIastycznie w zawodach zbierania pieskowych przysmaków na czas. Używaj przy tym zwariowanych znajdziek w stylu PSIego Patrolu, by wyjść na prowadzenie! Dołącz do Rydera i innych piesków na trzech arenach potyczek w kultowych miejscach z PSIego Patrolu – Zatoce Przygód, Dżungli i Ośrodku Snowboardowym Jake’a. W tych bitwach wysokich prędkości każdy piesek może podnieść każdą znajdźkę, na przykład śnieżki Everest, chwytak Trackera albo niezniszczalną tarczę Rydera, więc sposobów na wygraną nie da się zliczyć! Zostało ci mało czasu? Spróbuj zgarnąć Złocisty Pieskowy Przysmak, który spada pod koniec bitwy na środek areny! Niezależnie od tego, czy chcesz być najszybszym zbieraczem, najlepszym zbieraczem pieskowych przysmaków, czy może pierwszym, który zgarnie Złocisty Pieskowy Przysmak, żaden piesek nie jest zbyt mały na tę wyścigową zabawę!