Zwiększ pojemność ładowni w swoim statku do 2500 i pozyskaj dodatkowe 500 sztuk metalu, drewna, płótna, cukru i rumu za każdym razem, gdy kupisz ten pakiet. Ważne: Aby ten dodatek zadziałał, musisz wcześniej dotrzeć do Wspomnienia 04 w Sekwencji 3.