Przygoda z Universal Studios
Ruszajmy do Universal Studios – tak, tutaj w Minecrafcie! Przygodę rozpoczniesz w bramie Universal Studios, gdzie Woody Woodpecker przywita Cię i poprosi o pomoc w przywróceniu liter na globusie Universal. Gdy przejdziesz dalej, napotkasz emocjonujące karuzele, sklepy z pamiątkami, niesamowite minigry i wiele cudownych postaci, takich jak Shrek i E.T.!