Przybysze z kosmosu
Obcy zostali zmuszeni do awaryjnego lądowania w świecie Keflingów! Wróć do tej magicznej krainy i pomóż Twoim nowym zielonym przyjaciołom naprawić ich kosmiczny statek, by mogli wrócić do domu! Zyskaj długie godziny dodatkowej gry, odkryj nowe królestwo i zbuduj w nim miasto obcych! Poznaj nowe dziwaczne postacie! Wypełnij nowe zadania i zdobądź nowe osiągnięcia! Zrekonstruuj rozbity statek, zbierz kryształy siarki i odkryj koszmarne tajemnice z zagmatwanej przeszłości Scooba! Napraw statek kosmiczny obcych i pomóż rozbitkom odlecieć z powrotem do gwiazd!