Przepustka Ulepszenia 2026
Jeśli zakupiłeś w zeszłym roku All‑Star Access Pass, skorzystaj z Upgrade Pass, by w promocyjnej cenie przejść na Access Pass 2026! Przedłuż korzyści z odblokowania Przepustki Postaci wersji 2026! *Zawartość pakietu: - Bilet Przepustki Postaci 2026 - 100 Punktów - Prawo wyboru Biletu Box Rozwoju ×5 *Ten produkt to artykuł, którego korzyści obowiązują natychmiast po zakupie i nie podlega zwrotowi. *Korzyści z odblokowania postaci w tym produkcie wyłączają postacie limitowane/kolaboracyjne. *Korzyści tego produktu mogą być zakończone lub zmienione bez wcześniejszego powiadomienia. *Jeśli już posiadasz produkt z tymi samymi korzyściami, korzyści się nie sumują. *Ten produkt może być zakupiony tylko przez osoby, które zakupiły All‑Star Access Pass 2025.