Przepustka samochodowa Forza Horizon 3
Zdobądź sześć comiesięcznych pakietów samochodów za jedną, niską cenę. Przepustka samochodowa Forza Horizon 3 zapewni ci stały dostęp do najnowszych i najlepszych samochodów w Forza Horizon 3. Od października 2016 do marca 2017, przez pół roku co miesiąc, będziesz otrzymywać nowy pakiet samochodów (po 7 aut w każdym). To łącznie 42 niesamowite nowe samochody, które będzie można zdobyć, zmodyfikować i prowadzić - w jednej niskiej cenie. Kup przepustkę samochodową Forza Motorsport 3 już dziś!