Przepustka grabieży – sezon 19
Kup Przepustkę grabieży do Sea of Thieves i odblokuj możliwość otrzymania dodatkowych nagród sezonowych w miarę zdobywania renomy podczas przygód! Przepustka grabieży w sezonie 19. obejmuje pełny zestaw wyposażenia statku Ruina krakena, w którym znajdziesz kolekcjonerskie żagle i galion oraz hak, kurtkę i maskę Ruiny krakena dla twojego pirata, a także 750 starożytnych monet, które można zdobyć etapami (w dodatku do 250 monet, które można zdobyć za postępy w sezonie bez posiadania Przepustki grabieży). Wszystkie te przedmioty kosmetyczne nie zawitały dotąd na falach. Nie znajdziesz ich jeszcze nawet w emporium!