Przepustka grabieży – sezon 18
Kup Przepustkę grabieży do Sea of Thieves i odblokuj możliwość otrzymania dodatkowych nagród sezonowych w miarę zdobywania renomy podczas przygód! Przepustka grabieży w sezonie 18. obejmuje pełny zestaw wyposażenia statku psiankowego wartownika, w którym znajdziesz kolekcjonerskie żagle i galion oraz kurtkę, maskę i rękawiczki psiankowego wartownika dla twojego pirata, a także 750 starożytnych monet, które można zdobyć etapami (oprócz 250 monet, które można zdobyć za postępy w sezonie bez posiadania Przepustki grabieży). Wszystkie te przedmioty kosmetyczne nie zawitały dotąd na falach. Nie znajdziecie ich jeszcze nawet w emporium!