Przepis na miłość
Gdy Yuma, uczeń pierwszej klasy liceum, jadł swój kupiony lunch, przed nim pojawiła się piękna starsza uczennica – Mio. Podała mu własnoręcznie przygotowane bento, mówiąc: „Nie mogłam wszystkiego zjeść.” Tak zaczyna się słodko-gorzka historia młodzieńczej miłości. Szczególne przerwy obiadowe spędzane razem na ławce za szkołą stopniowo zbliżają ich serca. To opowieść o pierwszej miłości, która rozkwita mimo zazdrości i nieporozumień. Zawiera japoński dubbing.