Przeciwnik: Lightning i Amodar
Zmierz się z Lightningiem i porucznikiem Amodarem w Coliseum! Użyj kryształów powalonych wrogów, by przywołać ich jako sojuszników w walce.Coliseum pojawia się w Historia Crux (dostępne od rozdziału 2 w górę). By zyskać dostęp do tej zawartości, przejdź do Historia Crux i wybierz "Coliseum -??? AF-".