Przeciwnik: Gilgamesh
Zmierz się w Coliseum z podróżnikiem po pustce, Gligameshem! Użyj kryształów pokonanych wrogów, by przywołać ich w walce jako sojuszników.Coliseum pojawia się w Historia Crux (dostępnym od rozdziału 2). Aby zyskać dostęp do tej zawartości, przejdź do Historia Crux i wybierz "Coliseum -??? AF-".