Protagonist's Costume "Nameless Warrior Garb"
Będący owocem współpracy strój „Wo Long: Fallen Dynasty” dla głównego bohatera do użycia w grze. Stroje można zmienić w Inns znajdujących się w każdym z regionów world map. Aby to zrobić, należy wybrać opcję „Change Clothing”. Uwaga: zawartość ta może zostać udostępniona za darmo lub w sprzedaży w późniejszym terminie. – Jeśli instalacja dodatku dobiegnie końca w trakcie gry, jego zawartość stanie się dostępna po powrocie do ekranu tytułowego.