Project Motor Racing: Year 1 Bundle (PC)
Zdobądź Year 1 Bundle do Project Motor Racing i dopełnij swoje wyjątkowe doświadczenie wyścigowe. Otrzymasz wszystkie klasy, tory i zawartość z Year 1 Season Pass, a także kopię gry Project Motor Racing i całą dodatkową zawartość. Ścigaj się 5 legendarnymi maszynami z szalonej epoki prędkości, hałasu i przesady w dostępnym od pierwszego dnia Group 5 Revival Pack. Następnie dodaj jeszcze 4 pakiety zawartości i dopełnij swoje motoryzacyjne doświadczenie wyścigowe.