Project CARS 2 Spirit of Le Mans Pack DLC
Walcz o wygraną w klasycznych i współczesnych zmaganiach Le Mans w pakiecie „Spirit of Le Mans” do gry Project CARS 2. Dołącz do Bitwy Tytanów za kierownicą Ferrari i Porsche na szczegółowo odtworzonym torze Circuit de la Sarthe znanym z filmu „Le Mans”. Ścigaj się w Ferrari 512 S i 512 M z silnikami V12 oraz Porsche 917 LH z 12 przeciwległymi cylindrami, aby przeżyć najwspanialszą erę w historii aut sportowych. Następnie przeskocz do dnia dzisiejszego i zmagaj się o zwycięstwo w czterech aktualnych ultranowoczesnych gwiazdach tego długodystansowego wyścigu – Toyocie TS050 Hybrid, Porsche 919 Hybrid oraz dwoma mistrzowskimi modelami Audi – Audi R18 w wersji o wysokiej przyczepności (Fuji 2016) oraz Audi R18 w wersji o wysokiej szybkości. Obecni bohaterowie i legendy przeszłości na legendarnym Circuit de la Sarthe: poznaj „Spirit of Le Mans”.