Project CARS 2 Ferrari Essentials Pack DLC
Rywalizuj na kultowym torze testowym Ferrari we Fiorano lub przeżyj emocje oferowane przez szybkie łuki toru Mugello za kierownicą ośmiu kuszących aut, aby odkryć najwyższą wydajność stanowiącą serce Ferrari. Zdominuj wyścigi klasy GT i aut sportowych w Ferrari 250 GT Berlinetta i Ferrari 250 Testa Rossa, okiełznaj czystą moc nieludzko wyjącego i plującego ogniem Ferrari 512 BB LM z Grupy B, poznaj aurę ostatniego superauta Enzo Ferrari – niezrównanego Ferrari F40, odkryj zaciętą rywalizację wyścigów producenta w Ferrari F355 Challenge, a także zakończ podróż przez dziesięciolecia sukcesów Ferrari w trzech najbardziej pożądanych dziś superautach – torowym Ferrari FXX K, zniewalającym Ferrari 458 Speciale A oraz ryczącym Ferrari F12tdf. Uwaga: po torze Pista di Fiorano można jeździć wyłącznie dostępnymi w grze autami marki Ferrari.