Pro Gymnast Simulator + Brawl Chess
Pro Gymnast Simulator Ciesz się kontrolowaniem każdego ważnego ruchu swojego sportowca. Zrób wszystko, co w Twojej mocy, aby odtworzyć gimnastykę w prawdziwym świecie lub znaleźć własny styl gry. Ta gra daje ci nieograniczoną swobodę ekspresji. Twórca tej gry spędził większość swojego życia na uprawianiu akrobatyki i gimnastyki. Wszystkie zawiłości tej gry opierają się na jego prawdziwym doświadczeniu życiowym. Edytor poziomów Zabawa nigdy się nie kończy. Zawsze możesz szlifować swoje umiejętności lub tworzyć nowe mapy w edytorze poziomów. ___________________________________________________ BRAWL CHESS Czy jesteś gotowy, aby zostać mistrzem? Wybierz swojego bohatera i rzuć wyzwanie innym graczom w tej przyjaznej rodzinie grze w kolorowym kreskówkowym stylu. Trenuj swój umysł, a jednocześnie zacieśniaj więzi z najbliższymi. W tym fantastycznym świecie jeden z dzielnych bohaterów poprowadzi Twoją szachową armię do zwycięstwa. Kreskówkowa grafika sprawia, że gra jest przystępna dla każdego. Co tam się dzieje! Strzały latają nad głowami, a miecze łamią się w ferworze walki. A może wolisz klasyczne szachy? Zawsze możesz zmienić swoje figury na tradycyjne. Brawl Chess łączy pokolenia w trybie wieloosobowym, ale gra dla jednego gracza również przypadnie do gustu graczom w każdym wieku. W grze dostępnych jest 5 poziomów trudności. Pierwszy jest idealny do nauki dla dzieci. Piąty jest odpowiedni dla weteranów szachowych, którzy szukają poważnego wyzwania. Najważniejsze cechy: LOKALNY MULTIPLAYER. Ta wersja szachów spodoba się całej Twojej rodzinie. Masz ochotę na radosną rywalizację między rodzicami i dziećmi? To możliwe. Zaproś też dziadków, oni na pewno znają zasady. TRENING MÓZGU. Ale w zabawny sposób! Brawl Chess wygląda nowocześnie, a jednocześnie jest jedną z najstarszych i najpopularniejszych gier na świecie, posiadającą wszystkie swoje zalety. Zwiększa IQ, poprawia umiejętności arytmetyczne, uczy analitycznego i krytycznego myślenia. Ćwiczenie wykorzystania obu półkul mózgowych. POBUDZENIE KREATYWNOŚCI. Zabawa nie musi się kończyć po wyłączeniu konsoli. Gdy ojciec gra jako duch, a syn jako książę, po zakończeniu gry w szachy mogą odgrywać scenki z udziałem tych postaci. PRZYJAZNA DZIECIOM. To gra dla całej rodziny, łatwa do nauczenia i wesoła. Graj w nią niezależnie od wieku. Dzięki żywej kreskówkowej stylistyce dzieci również przyłączą się do zabawy.