Wyrusz w podróż pełną anomalii i powtórzeń w “Prison Loop”, wciągającej grze logicznej. Uwięziony w tajemniczej pętli czasowej w więzieniu o wysokim poziomie bezpieczeństwa, Twoim celem jest obserwowanie anomalii w otoczeniu i reagowanie, jeśli coś przyciągnie Twoją uwagę. Sprawdź swoje umiejętności obserwacji, myślenia krytycznego i zdolność manipulowania czasem na swoją korzyść. Eksploruj starannie zaprojektowane więzienie, pełne ukrytych sekretów, atmosferycznych szczegółów i przerażających wizualizacji. Spróbuj przetrwać w tym miejscu pełnym anomalii. Rozwiąż tajemnice “Prison Loop” i ucieknij z nieskończonego cyklu. Czy przełamiesz cykl, czy zostaniesz uwięziony na zawsze?