Prison Architect: Psych Ward DLC
Nowe zachowanie oznacza nowe trudności – czy sprostasz wyzwaniu? Zawartość do pobrania Psych Ward pozwala graczom otworzyć drzwi placówki dla nowej klasy więźniów: niepoczytalnych. Zarządzaj ich potrzebami i zachowaniem, zapobiegając sytuacjom kryzysowym. Niezaspokajanie potrzeb i zbyt częste karanie więźniów może na stałe pogorszyć ich zdrowie. Cechy: ● Nowi więźniowie o unikalnych cechach! ● Nowi naczelnicy, którzy zmieniają sposób funkcjonowania więzienia! ● Nowi pracownicy – zatrudnij psychiatrów, aby uspokoić więźniów i kontrolować ich zachowanie ● Nowe gotowe więzienia, w tym największe na świecie więzienie na wodzie ● Nowe działki budowlane – zbuduj nową placówkę na terenie opuszczonego obozu w dżungli lub starożytnych ruin ● Wyposaż więzienie w nowe cele obite materacami i skrzydło dla niepoczytalnych ● Prezentuj i udostępniaj swoje więzienia dzięki opcji Świat naczelników.