Prison Architect - Jungle Pack
Jungle Pack to pakiet kosmetyczny, dzięki któremu wzniesiesz zakład karny w gęstym, bujnym lesie tropikalnym. Znajdziesz się z dala od cywilizacji, a twoim zadaniem będzie zapanowanie nad więźniami i siłami natury. Dasz radę sprostać temu zadaniu? Główne cechy Jungle Pack: To więzienie w środku dżungli! Drewniane meble, pięć nowych rodzajów podłóg (w tym jeden przeznaczony specjalnie do wody), kino na świeżym powietrzu oraz nowe ściany i drzwi – to wszystko pozwoli twojemu więzieniu prosperować w dżungli. Gorączka tropikalna (i jak ją przeżyć) Wśród więźniów szerzy się tropikalna gorączka. Na szczęście możesz ją zwalczać i kontrolować, korzystając z łóżek z siatką, ognisk i nowatorskiego programu medycznego. Nowe środowisko W dżungli znajdziesz nowe drzewa, które możesz hodować i sprzedawać lub ścinać na drewno. Dostępne są także odmiany umożliwiające budowę wież strażniczych, odpływów i innych konstrukcji.