Prison Architect - Island Bound
Witaj w więzieniu na skale, naczelniku! Prison Architect: Island Bound oferuje nowe możliwości rozbudowy więzienia i zarządzania jego działalnością. Na wodzie i w powietrzu: korzystaj z promów i helikopterów. Przewoź zaopatrzenie i skazańców do doków wokół bloku więziennego. Pamiętaj jednak, że nowa infrastruktura stwarza możliwości przemytu. Efektywniejsze łańcuchy dostaw: zmaksymalizuj wydajność więzienia, łącząc doki, lądowiska i drogi w system obsługujący dostawy. Decyduj o rodzaju usług w każdym punkcie dostaw w granicach zakładu. Zaostrzony rygor: nowe obiekty bezpieczeństwa usprawniają przeszukiwanie dostaw i osadzonych. A gdy sprawy wymkną się spod kontroli, wezwij dodatkowe służby ratownicze. Życie na wyspie: modyfikuj wyspę za pomocą ponad 15 pól i obiektów morskich. Kształtuj krajobraz wokół zakładu karnego dzięki bezpiecznym fosom, rzekom i jeziorom oraz obiektom ozdobnym. Bez dróg dojazdowych! Więzienie na skale: zarządzaj słynnym Alcatraz na dwóch gotowych mapach.