Prison Architect - Future Tech Pack
W nieodległej przyszłości... Naczelnik: Alexis Lin Numer wpisu: 6559X Nareszcie nadszedł ten dzień! Korzystając z najnowocześniejszych narzędzi i zawansowanych technologii robotycznych, zbudowaliśmy doskonały zakład penitencjarny. Koniec z buntami i zamieszkami: w końcu zapanuje porządek. Wystarczy, że nacisnę ten przycisk, a technologia przejmie stery. … Zaraz... Czy ten facet znowu próbuje zwiać? Zestaw Future Tech Pack to najnowsze technologie, które jeszcze skuteczniej zabezpieczą Twoje więzienie. Zaawansowane reflektory Te technologiczne cudeńka wyśledzą każdego nieposłusznego więźnia. Nic się nie ukryje przed spektakularnym snopem światła reflektorów wyposażonych dodatkowo w kamerę przemysłową i syrenę. A co jest w nich najlepsze? To Ty nimi sterujesz! Nowe posadzki i futurystyczne drzwi wraz z kartami do ich otwierania Kwadratowe kafelki to przeżytek — kształtami przyszłości są sześciokąty i trójkąty. Strażnicy nie będą już potrzebowali kluczy, bo będą otwierać futurystyczne drzwi nowymi, lśniącymi kartami. Ulepszenia konstrukcyjne, urządzenia i słodkie robotyczne psy. Pożegnaj się z betonowymi ścianami. Nadchodzi era szkła! Szklane ściany umożliwiają całodobowy nadzór nad osadzonymi. Jeśli to nadal za mało, więźniowie mogą nosić paski śledzące. Sprawdzaj ich położenie w menu śledzenia, używając monitorów i routerów. Jeśli uznasz to za konieczne, możesz zamontować ogrodzenie elektryczne. Zmieniliśmy również wygląd strojów więźniów i strażników na bardziej futurystyczny. Są jeszcze Subwoofer i Byte, dwa nowe robotyczne psy stróżujące.