Prison Architect 2
Witaj, naczelniku! Zaprojektuj i rozwijaj własny zakład karny w grze Prison Architect 2. Klasyczna gra polegająca na zarządzaniu więzieniem uciekła do wersji 3D i to od ciebie zależy, czy ją złapiesz! Główne funkcje: Najlepszy na świecie symulator więziennictwa – teraz dostępny w 3D! Wykorzystaj dostępne zasoby do budowy własnego więzienia, a następnie zarządzania i kierowania nim w klasycznym stylu rozgrywki w Prison Architect – teraz w trzech wspaniałych wymiarach! Zaprojektuj każdy zakątek swojego więzienia i zarządzaj wszystkim – od codziennych harmonogramów po zasady żywienia – i dopilnuj, żeby było bezpieczne, samowystarczalne i dobrze chronione. Zbuduj najlepsze na świecie więzienie Zbuduj pełną, wielopiętrową infrastrukturę więzienną i wykorzystaj mnóstwo nowych, niesamowitych narzędzi, które pozwolą ci zbudować najnowocześniejszy zakład penitencjarny. Projekt twojego więzienia wpłynie na każdy aspekt życia więźniów, więc odpowiednio przygotuj swoje plany! Najsprytniejsi na świecie więźniowie Jedyni w swoim rodzaju więźniowie mają własne plany – tworzą teraz wyraźne relacje, które wpływają na zachowanie, podejmują decyzje w oparciu o pragnienia i potrzeby oraz planują swoje trasy lepiej niż kiedykolwiek przedtem. Obserwuj, jak wchodzą w interakcje i próbują poradzić sobie z codziennymi problemami więziennego życia. Pamiętaj, że każdy twój wybór może pomóc więźniom w procesie korekcyjnym lub mu zaszkodzić. Jaki stosunek będą mieć więźniowie do twojego więzienia? Magnat więzienny Zbuduj prawdziwą instytucję od zera i kieruj nią, tworząc niepowtarzalne zakłady resocjalizacyjne w ulepszonym trybie kariery, w którym będziesz mieć do dyspozycji zupełnie nową mapę świata. Czy twoje więzienia staną się modelowymi placówkami resocjalizacyjnymi, czy może miejscami kaźni? A przede wszystkim: czy będą na siebie zarabiać? Każde działanie spotyka się z reakcją Każdy wybór ma znaczenie. Twoje decyzje wpłyną na przyszłość twojego więzienia. Pełna kontrola nad więźniami, polityką więzienną, architekturą i nie tylko – to jeszcze więcej sposobów na osiągnięcie sukcesu w więziennictwie… lub kompletnej porażki! Starannie planuj każdy swój ruch. W przeciwnym wypadku czekają cię ucieczki, wojny gangów oraz wszystkie inne kosztowne i niszczycielskie problemy.