Pride Decoration Pack
Pakiet ozdób Pride Decoration Pack w grze Kiln zawiera osiemnaście nowych, barwnych dekoracji na twoje naczynia, w tym dziewięć nowych nalepek, dwa nowe zwieńczenia z flagami oraz siedem pasiastych szkliw. W sam raz, by okazać dumę poprzez swe wspaniałe dzieła!