Zmierz się z przytłaczającymi przeciwnościami, aby uciec z tajnej, księżycowej bazy TranStaru. Wrogowie, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć, cele, które wypełnisz, i łupy, które zdobędziesz, są za każdym razem inne. Dzięki nieustannie zmieniającemu się otoczeniu, które jest równie niebezpieczne, co dynamiczne, kampania Mooncrash oferuje niekończące się wyzwanie dla nawet najbardziej doświadczonych graczy. Mooncrash zawiera aktualizację Prey: Typhon Hunter, darmową rozgrywkę dla wielu graczy. Typhon Hunter to śmiertelnie niebezpieczna gra w chowanego z udziałem jednej ocalałej osoby (w tej roli Morgan Yu) i pięciu innych graczy, którzy wcielając się w zmieniające kształty mimy, polują i wtapiają się w otoczenie. W ten sposób każdy przedmiot jest potencjalnym wrogiem. Przetrwają mimy czy Morgan? Wymagana jest pełna wersja gry Prey.