Zmierz się z przytłaczającymi przeciwnościami, aby uciec z tajnej, księżycowej bazy TranStaru. Wrogowie, z którymi przyjdzie ci się zmierzyć, cele, które wypełnisz, i łupy, które zdobędziesz, są za każdym razem inne. Dzięki nieustannie zmieniającemu się otoczeniu, które jest równie niebezpieczne, co dynamiczne, kampania Mooncrash oferuje niekończące się wyzwanie dla nawet najbardziej doświadczonych graczy. Wymagana jest pełna wersja gry Prey.