Presidential Pack
Czyż może być coś bardziej „prezydenckiego” niż satyryczne maski przedstawiające przywódców USA. Możesz wcielić się w dwóch z najbardziej szanowanych ojców założycieli lub w dwóch przywódców, którzy wprowadzili kraj w nowe milenium. W pakiecie są również dwa nowe stroje oraz peruka idealna dla osoby, której wizerunek widnieje na banknotach.