Premium DLC "Sakura Miku"
Dostępne są specjalne stroje Sakura Miku dla Miku, współdzielone stroje inspirowane kwitnącą wiśnią oraz przedmioty do pokoju nawiązujące do Sakura Miku! Współpracuj z Sakura Miku, by ukończyć te łamigłówki specjalne!