Premia przedsprzedażna
Premia przedsprzedażna ----- Wskocz w przygodę w Reveria i rozpocznij ją z nowym pakietem łowcy przygód! Ten wyjątkowy zestaw zawiera Urok Trzepotu, akcesorium, które zwiększa osiągnięcia z doświadczeń, plus 9 rodzajów użytecznych przedmiotów do konsumpcji, które przydadzą się podczas podróży! ----- Pakiet ten będzie dostępny jedynie dla tych, którzy zakupią go przed 14:59, 21 maja 2025 roku (GMT).