Predecessor
ZOSTAŃ PARAGONEM Graj na swój sposób Z ponad 40 bohaterami do wyboru, z których każdy ma unikalne i niszczycielskie zdolności, takie jak strzelanie przez ściany, stawanie się niewidzialnym i zrzucanie rakiet z góry, istnieje więcej niż jeden sposób na pokonanie przeciwników! Uderzaj w swoją linię i naciskaj na cel wroga, niszcząc wieże, walcząc o zniszczenie ich rdzenia, jednocześnie chroniąc własne. Predecessor gra jak tradycyjna MOBA z trzema torami, ale z elementami redefiniującymi gatunek, takimi jak wciągająca perspektywa trzeciej osoby, wysokiej jakości grafika i zmieniająca grę pionowość mapy. Zbierz drużynę i zdominuj pole bitwy Nie jesteś sam w walce - połącz siły z maksymalnie 4 sojusznikami i zniszcz swoich przeciwników, pracując razem, aby zabezpieczyć cele, kontrolować swoją linię i angażować się w epickie walki drużynowe! Zdobywaj złoto i doświadczenie, aby kupować przedmioty, które pozwolą ci dostosować styl gry, rozwijać umiejętności i wykonywać niszczycielskie superumiejętności! Rozwijaj umiejętności i popisuj się! Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym weteranem, czy nowicjuszem MOBA, Predecessor daje ci narzędzia do odniesienia sukcesu. Jesteś nowy w grach MOBA? Wciel się w znajome role, takie jak wsparcie lub dżungler, lub wybierz bohaterów, którzy pozwolą ci skupić się na ulubionym stylu gry, takim jak strzelec wyborowy lub rycerz z mieczem i tarczą! Masz doświadczenie, którym chcesz się pochwalić? Poprowadź swoją drużynę od przodu, wyciskając każdą kroplę mocy ze swojego bohatera i prowadząc sojuszników do pewnego zwycięstwa! Rozpocznij swoje dziedzictwo już dziś! Predecessor na nowo definiuje nowoczesne doświadczenie MOBA, łącząc unikalne postacie i umiejętności z zapierającą dech w piersiach grafiką z perspektywy trzeciej osoby i wertykalnością. Co najlepsze, gra jest całkowicie darmowa! Wkrocz do akcji już teraz i przekonaj się, dlaczego ponad 2 000 000 graczy pokochało Predecessor. Predecessor zawiera opcjonalne zakupy w grze (w tym losowe przedmioty). Zagraj teraz!